موزیک نبض احساس مرتضی پاشایی
نوشته شده توسط : علی شریعتی

ترانه و شعر آهنگ نبض احساس

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

دلخوری از بغض پری می فهمم
ناراحتی غصه داری می فهمم
دلواپس فردای با من بودنی
دلگیری از من اما درگیر منی

نوازندگی سه تار با موزیک ویدئو

داری دل میزنی دل می کنی تو کم کم
من بهت حق می دم من حالتو می فهمم
داری دل میزنی دل می کنی تو کم کم
من بهت حق می دم من حالتو می فهمم

نبض احساستو می گیریم و حالت خوش نیست
این دفعه نیت من خیره تو فالت خوش نیست
دارم میبازمت ای داد بیداد
خودم کردم که لعنت بر خودم باد
دارم میبازمت ای داد بیداد
خودم کردم که لعنت بر خودم باد

دانلود آهنگ نبض احساس مرتضی پاشایی از موزیک ویدئو

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

دلخوری از بغض پری می فهمم
ناراحتی غصه داری می فهمم
دلواپس فردای با من بودنی
دلگیری از من اما درگیر منی

داری دل میزنی دل می کنی تو کم کم
من بهت حق می دم من حالتو می فهمم
داری دل میزنی دل می کنی تو کم کم
من بهت حق می دم من حالتو می فهمم

آموزش خوانندگی سایت موزیک ویدئو

نبض احساستو می گیریم و حالت خوش نیست
این دفعه نیت من خیره تو فالت خوش نیست
دارم میبازمت ای داد بیداد
خودم کردم که لعنت بر خودم باد
دارم میبازمت ای داد بیداد
خودم کردم که لعنت بر خودم باد

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪

جستجوی ترانه و متن آهنگ در موزیک ویدئو 

 

♪●♪●♪●♪♪●♪●♪●♪





:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 2 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: